Συχνές ερωτήσεις

Ναι! Η αποθήκη μας ενημερώνεται αυτόματα μετά από κάθε υποβολή παραγγελίας, ώστε να έχεις άμεσο έλεγχο της διαθεσιμότητας στο νούμερο που σε ενδιαφέρει. Στην εξαιρετική περίπτωση που η παραγγελία σου συμπέσει με κάποια άλλη, λόγω των social media παραγγελιών που υποβάλλονται παράλληλα, θα ενημερωθείς άμεσα από την εταιρεία μας. Για την καταχώριση και εξυπηρέτηση των παραγγελιών τηρείται σειρά προτεραιότητας, οπότε αν το νούμερο που σε ενδιαφέρει είναι διαθέσιμο, υπόβαλε την παραγγελία σου έγκαιρα.

Μπορείς να συμβουλευτείς το γενικό μεγεθολόγιο του Be Little, αν η παραγγελία αφορά το δικό σου παιδάκι. Για να ελαχιστοποιήσεις την πιθανότητα αλλαγής, πριν κάνεις την παραγγελία σου, κάλεσέ μας για να σε κατατοπίσουμε για την ειδική γραμμή κάθε ρούχου στο τηλέφωνο 211 7400413, στα social media ή με email ( info@belittle.gr )

Αν πρόκειται για δώρο, ρώτησε τους γονείς για το ύψος και βάρος του παιδιού και την ακριβή του ηλικία (ειδικά αν μιλάμε για μήνες). Η ομάδα μας θα σε συμβουλεύσει για το προτεινόμενο νούμερο με βάση αυτά τα δεδομένα.

Μην ξεχνάς ότι πολλές φορές τα παιδιά είναι σε μεταβατικό στάδιο μεταξύ δύο νούμερων. Εκεί καλείσαι να επιλέξεις την εφαρμογή που προτιμάς (εφαρμοστή, ή πιο άνετη).

Το Be Little είναι αποκλειστικά online κατάστημα! Γι’αυτό και για το κάθε προϊόν δίνεται αναλυτική περιγραφή και πολλές φωτογραφίες για κάθε διαφορετική πλευρά του ρούχου, καθώς και για την ακριβή σύνθεση του υφάσματος. Αν χρειάζεσαι παραπάνω πληροφορίες ή και video για κάποιο προϊόν, η ομάδα μας θα σου το αποστείλει κατόπιν αιτήματος!

Φυσικά, μπορείς να ζητήσεις αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν ή άλλο νούμερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που παρέλαβες την παραγγελία σου.

Για να μη χρεωθείς δύο φορές τα μεταφορικά έξοδα, τη στιγμή που θα έρθει ο courier να σου παραδώσει το νέο κομμάτι, του παραδίδεις το παλιό αφού το συσκευάσεις (διαδικασία «παραλαβής-παράδοσης»). Το κόστος της υπηρεσίας αυτής είναι στα 3€, όπως για κάθε αποστολή. Για να καταχωρήσουμε το αίτημα της αλλαγή σου, θα χρειαστεί να μας ενημερώσεις με email/φόρμα/μήνυμα στα social media, ώστε να μην καταχωρηθεί ως νέα παραγγελία μέσω του eshop.

Για να καταχωρήσουμε το αίτημα της αλλαγής σου, το κομμάτι θα πρέπει να είναι στην ολοκαίνουργια κατάσταση στην οποία παραδόθηκε (αφόρετο, να μην έχει υποστεί πλύση, με το ταμπελάκι του).

Φυσικά. Δουλεύουμε με μεράκι ώστε η παραλαβή του Be Little πακέτου σου να σε ενθουσιάσει! Παρόλα αυτά, διατηρείς πάντα το δικαίωμα να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών από την παραλαβή του. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σου, το κόστος της οποίας αναλαμβάνει ο πελάτης, αποζημιώνεσαι για την αξία του προϊόντος που παρέλαβες. Γι’αυτό το σκοπό, μπορείς να μας το στείλεις με ταχυδρομείο (μόνο συστημένο) ή οποιοδήποτε courier επιλέξεις, βάζοντας μέσα στο πακέτο σου τα τραπεζικά στοιχεία του λογαριασμού σου (IBAN, όνομα δικαιούχου, όνομα τράπεζας) στα οποία θέλεις να γίνει η επιστροφή, το όνομα και το τηλέφωνο επικοινωνίας σου. Μόλις λάβουμε το πακέτο σου, η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών. Αν δεν δεις το ποσό της επιστροφής σου εντός αυτού του διαστήματός, απλά επικοινώνησε μαζί μας για να σου αποστείλουμε το αποδεικτικό της πληρωμής.

Λατρεύουμε και οι ίδιοι το unboxing και έχουμε δημιουργήσει την τέλεια εμπειρία unboxing για όλους! Αυτό ισχύει για κάθε παραλαβή Be Little πακέτου, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Ακόμα, το κουτί σου είναι απόλυτα οικολογικό και ανακυκλώσιμο, συμβάλλοντας στην προσπάθεια για ένα καλύτερο μέλλον για τους «little» κατοίκους του πλανήτη μας.

Για να διευκολύνουμε τις αγορές σου, κάθε τρόπος πληρωμής είναι αποδεκτός, ανάλογα με την προτίμησή σου. Μπορείς να πληρώσεις τη στιγμή που θα σου φέρει ο courier το Be Little πακέτο σου (αντικαταβολή) με μετρητά ή POS, μέσω χρεωστικής/πιστωτικής/προπληρωμένης κάρτας στο website μας (VISA/Mastercard/Paypal) στο περιβάλλον ασφαλείας της συνεργαζόμενης τράπεζας, ή με τραπεζική κατάθεση. Στην τελευταία περίπτωση και για να εντοπίσουμε ταχύτερα την κατάθεσή σου, παρακαλούμε να μας προωθήσεις μια φωτογραφία από το αποδεικτικό της πληρωμής στο email μας (info@belittle.gr) ή στο εταιρικό inbox των social media. Η αποστολή του πακέτου σου θα πραγματοποιηθεί μόλις η μεταφορά των χρημάτων ολοκληρωθεί.

Μόλις υποβάλεις την παραγγελία σου, θα λάβεις ηλεκτρονικά στο email σου την επιβεβαίωσή της. Στην περίπτωση που δε λάβεις email επιβεβαίωσης εντός 24 ωρών κατά τις εργάσιμες ημέρες, αναζήτησέ το στα «ανεπιθύμητα μηνύματα» του email σου. Πολύ συχνά προκύπτει κάποιο ορθογραφικό λάθος κατά την εισαγωγή του email σου, οπότε αν δεν εντοπίσεις την επιβεβαίωση της παραγγελίας σου ούτε στα spam mails, επικοινώνησε με την ομάδα μας (τηλεφωνικά (+30)2117400413 / με email / ή στα social media).

Αν εντοπίσεις κάποιο λάθος στην υποβολή της παραγγελίας σου, απλά επικοινώνησε το συντομότερο δυνατόν μαζί μας τηλεφωνικά (2117400413), μέσω email (info@belittle.gr), ή με dm στα επίσημα social media και η ομάδα μας θα το διορθώσει, ή θα προσθέσει οποιαδήποτε πληροφορία, επιπλέον προϊόν ή αλλαγή που θέλεις να κάνεις!

Τα μεταφορικά έξοδα είναι 3€ για όλη την Ελλάδα με επιβάρυνση 2€ για πληρωμή με αντικαταβολή. Αν η παραγγελία σου ξεπεράσει τα 60€, η παραγγελία σου αποστέλλεται χωρίς έξοδα αποστολής! Μπορείς να κάνεις την παραγγελία σου μαζί με την παραγγελία κάποιου φίλου, για να επωφεληθείτε του δικαιώματος αυτού :)

Έχεις κάποια άλλη απορία; Η ομάδα μας θα απαντήσει άμεσα σε αυτή, αφού συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας του Be Little.